Повернутися до звичайного режиму

Колективні перегляди

№ з/п Зміст роботи Термін Відповідальний Відмітка про виконання
1. Дитина в природному довкіллі, особистість дитини. Виховання дбайливого ставлення до природи шляхом посильної праці в природі: - група № 10, (6-й рік життя, Волкова О.М.); - група № 2, (4-й рік життя, Гурова О.В;) Квітень Травень Вихователь-методист
2. Дитина у світі культури. Формування у дітей основи музичного сприймання шляхом удосконалення практичних виконавських навичок - група № 7, (4-й рік життя, Лисенко В.М.) (музичне заняття); Вересень Вихователь-методист
3. Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. Розвиток сенсорних здібностей шляхом використання елементів методики М. Мантессорі: - група №11, (3-й рік життя, Дзюїна Н.І.) Грудень Вихователь-методист
4. Дитина у світі культури, особистість дитини. Використанням елементів методики ТРВЗ в зображувальній діяльності: - група № 6 (5-й рік життя, Сухіна І.В.) Лютий Вихователь-методист
5. Дитина у соціумі. Виховання безпечної поведінки в довкіллі шляхом правового виховання дитини: - група № 5, (6-й рік життя, ) Листопад Вихователь-методист
6. Особистість дитини, гра дитини. Розвиток рухової активності дошкільників засобами корекційно-лікувальної фізкультури: - група № 8, 5-й рік життя, інструктор ЛФК. Січень Вихователь-методист
7. Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. Мовлення дитини. Використання елементів методики ТРВЗ на заняттях з розвитку логіко-математичних та мовленнєвих здібностей: - група № 3 (6-й рік життя, Мухіна О.А.) Березень Вихователь-методист
8. Дитина у соціумі. Особистість дитини. Розвиток спостережливості та безпечної поведінки дошкільників шляхом оптимізації роботи з ОБЖД : - група № 2, (4-й рік життя,Гурова О.В.) Жовтень Вихователь-методист
Кiлькiсть переглядiв: 397