№ з/п | Зміст роботи | Термін | Відповідальний | Відмітка про виконання |
1. | Дитина в природному довкіллі, особистість дитини. Виховання дбайливого ставлення до природи шляхом посильної праці в природі: - група № 10, (6-й рік життя, Волкова О.М.); - група № 2, (4-й рік життя, Гурова О.В;) | Квітень Травень | Вихователь-методист | |
2. | Дитина у світі культури. Формування у дітей основи музичного сприймання шляхом удосконалення практичних виконавських навичок - група № 7, (4-й рік життя, Лисенко В.М.) (музичне заняття); | Вересень | Вихователь-методист | |
3. | Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. Розвиток сенсорних здібностей шляхом використання елементів методики М. Мантессорі: - група №11, (3-й рік життя, Дзюїна Н.І.) | Грудень | Вихователь-методист | |
4. | Дитина у світі культури, особистість дитини. Використанням елементів методики ТРВЗ в зображувальній діяльності: - група № 6 (5-й рік життя, Сухіна І.В.) | Лютий | Вихователь-методист | |
5. | Дитина у соціумі. Виховання безпечної поведінки в довкіллі шляхом правового виховання дитини: - група № 5, (6-й рік життя, ) | Листопад | Вихователь-методист | |
6. | Особистість дитини, гра дитини. Розвиток рухової активності дошкільників засобами корекційно-лікувальної фізкультури: - група № 8, 5-й рік життя, інструктор ЛФК. | Січень | Вихователь-методист | |
7. | Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. Мовлення дитини. Використання елементів методики ТРВЗ на заняттях з розвитку логіко-математичних та мовленнєвих здібностей: - група № 3 (6-й рік життя, Мухіна О.А.) | Березень | Вихователь-методист | |
8. | Дитина у соціумі. Особистість дитини. Розвиток спостережливості та безпечної поведінки дошкільників шляхом оптимізації роботи з ОБЖД : - група № 2, (4-й рік життя,Гурова О.В.) | Жовтень | Вихователь-методист | |