Єлізарова Оксана Едуардівна

Практичний психолог комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад (ясла –садок) № 34 комбінованого типу Харківської міської ради".

Ел. пошта : Oksana.paramonova.922@gmail.com

Тел. 0632849746

Головною метою психологічної служби в ЗДО № 34 є:

1. Сприяння створенню оптимальних умов виховання і навчання дітей.

2. Систематична робота над підвищенням інтелектуального та мовленнєвого розвитку дітей, виховання моральних якостей у дітей.

3. Полегшення адаптації дітей до закладу дошкільної освіти, забезпечення відповідних психологічних умов до нормального самопочуття дитини.

4. Забезпечення сприятливого психологічного клімату в групах, в ЗДО.

5. Індивідуальна робота з дітьми при визначенні певних психологічних проблем у розвитку та поведінці.

6. Формування психологічної готовності до школи.

7. Підвищення психологічної культури та компетентності педагогічного колективу та батьків.

8. Охорона психічного здоров'я дітей та педагогічних працівників шляхом надання своєчасної психологічної допомоги.

Головне завдання психологічної служби– сприяння створенню умов для соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти, охорони психічного здоров’я, надання психологічної та соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу відповідно до цілей та завдань системи освіти.

Напрями діяльності працівників психологічної служби:

→діагностика– виявлення причин труднощів у навчанні, інтелектуальному розвитку, соціально-психологічній адаптації; вивчення та визначення індивідуальних особливостей динаміки розвитку особистості, потенційних можливостей в освітньому процесі, професійному самовизначенні;

→профілактика– своєчасне попередження відхилень у розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям в освітньому процесі;

→корекція– усунення виявлених труднощів соціально-психічного розвитку здобувачів освіти, зниження ризиків проблем адаптації до освітнього середовища, схильності до залежностей та правопорушень, різних форм девіантної поведінки;

→навчальна діяльність– форма активного співробітництва, направлена на удосконалення, розвиток, формування особистості;

→консультування– багатофункціональний вид індивідуальної та групової роботи, спрямований на вирішення запитів, з якими звертаються учасники освітнього процесу;

→зв’язки з громадськістю– діяльність, спрямована на досягнення взаєморозуміння, співпрацю між окремими особами, колективами, соціальними групами, організаціями, державними органами управління;

→просвіта– формування психологічної та соціальної компетентності учасників освітнього процесу.

Кiлькiсть переглядiв: 944